Weer thuis! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lia

07 September 2008 | Nederland, Tilburg

Ciao,

Helaas de vakantie zit er weer op! (in Italie dan, we hebben gelukkig nog een weekje vrij)

Zaterdagochtend zijn we vertrokken vanuit Riva. De auto was voller dan vol!! Ik snapte er niks van want zoveel hadden we toch niet gekocht.....???
Maar voordat we naar huis reden zijn we eerst nog effe langs het centrum geweest om de laatste souveniertjes te kopen en de schoenen voor Paul. (ja we hadden nog een gaatje tussen de spullen en die moet je nuttig besteden toch??)
Rond de klok van 10.00 uur waren we eindelijk op weg naar huis.
De reis is verder goed verlopen, de kids waren lief en hebben zich goed vermaakt met Dora en Diego. (Paul en ik kunnen de dvd niet meer zien of horen....)
We hebben ook weer tijdens het rijden genoten van het uitzicht.
Bergen, bergen en nog eens bergen.
Ook ben ik over mijn tunnelfobie heen (als ze tenminste niet te langzaam rijden in die tunnels) de ene tunnel is nog langer dan de andere!!
In Oostenrijk zijn we ergens gestopt voor de lunch, en waar we effe de benen konden strekken.
Daarna zijn we weer in Duitsland gestopt om bij de Mac te eten. Ook konden de kinderen zich daar op de glijbaan uitleven, wij hoopten dat ze dan zo moe zouden zijn zodat ze meteen in slaap zouden vallen. Dus niet!!!

Het weer was vanaf Duitsland erg slecht, de regen kwam er met bakken uit, dus echt door rijden ging niet.
Ook kwamen we langs een auto die in brand stond, een hoop heisa dus op de snelweg.

Na de laatste stop om te tanken en waar de kids hun melk kregen is de reis goed gegaan. Jay en Lara vielen meteen in slaap en rond 01.00 waren we dan eindelijk thuis.
Spikey blij!!!!

Gauw de kids in bed gelegd, de auto leeggehaald, douchen en in bed gekropen.
MMmmmmm....je eigen bed ligt toch het lekkerst!!

Tja vandaag meteen aan de slag, wassen, wassen, wassen, en oh ja.....nog meer wassen!!!

Morgen maar gauw een staatslot kopen, als het nog kan want je weet maar nooit....
Misschien wonen we dan vanaf de volgende maand wel in Italie!!!

Ciao!!!

de Agerbeekies