Confession of a shopaholic - Reisverslag uit Riva del Garda, Italië van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu Confession of a shopaholic - Reisverslag uit Riva del Garda, Italië van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu

Confession of a shopaholic

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lia

31 Augustus 2009 | Italië, Riva del Garda

Bon Giorno,

Ja ik moet eerlijk toegeven....ik ben een shopaholic!!! Zelfs hier....of juist hier!!!
De eerste souveniertjes voor de thuisblijvers zijn gescoord.
Ook voor Jay en Lara is er al het een en ander gekocht, en voor mezelf heb ik alleen maar een beetje rond gekeken. Effe kijken wat ze allemaal hebben en dan later terug komen zodat ik gericht kan shoppen.
Heb al een paar mooie laarzen gezien, en die kan je nooit genoeg hebben.

Maar goed we hebben ook iets uuhhhh nuttigs gedaan. We willen vrijdag naar Sirmione (ligt helemaal aan de andere kant van het Gardameer.) en we dachten dat met de boot te doen. Met de auto is het 1 1/2 uur rijden dus ik dacht het is leuker voor Paul. Maar goed wij zoeken naar een of andere behulpzame italiaan die ons meer kan vertellen over de tijden etc... Dus niet, niemand....ja er staan twee leuke loketjes maar gesloten. Wel hingen er lijsten met namen en tijden, maar erg duidelijk is het niet en dan ook nog eens alleen maar in het Italiaans!! (erg makkelijk voor al die toeristen die hier rond dwalen) In ieder geval gaat de bootreis niet door want na het lezen van die lijst denken we dat de reis langer dan 2 uur duurt. Geen optie dus....waarom niet.....omdat ik dan te laat ben voor een grote non food markt!!! hahahaha.
Dus we gaan gewoon met de auto.

Vanmiddag hebben we weer gezwommen, de kinderen en ik zijn al aardig bijgekleurd en Paul.....die denkt dat ie ook is bijgekleurd (laat die stakkerd maar denken) maar hij geeft nog behoorlijk licht!! hahahahaha

De kinderen liggen al lekker op een oor en wij ploffen zo meteen ook met een tijdschriffie op de bank.

Voor morgen hebben we nog geen plannen, woensdag willen we naar Gardaland dat is een pretpark met Sealife erbij. Het zal ons benieuwen.

We genieten enorm van elkaar, het lekkere weer, de omgeving en de gelato's natuurlijk.
En ook al is de mega jackpot hier in Italie er uit, mochten we ooit nog een loterij winnen, dan staat casa Agerbeek in Riva!!

Ciao!!

Lia