Puppy love!! - Reisverslag uit Riva del Garda, Italië van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu Puppy love!! - Reisverslag uit Riva del Garda, Italië van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu

Puppy love!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lia

18 Augustus 2011 | Italië, Riva del Garda

Wat hebben we vandaag heerlijk uitgeslapen. Dat hadden we ook nodig na zo’n vermoeiende dag. Gelukkig sliepen Jay en Lara ook goed door. Lara had ook geen last meer van haar beentjes, gisteren avond werd ze nog huilend wakker. Ze hadden ook ontzettend ver gelopen!!
Vandaag hebben we het heeeeeeel rustig aan gedaan. Na het ontbijt nog effe naar het centrum van Riva. De laatste souvenirs kopen , nog een keertje lunchen en natuurlijk nog een gelato!!
‘s- Middags aan het zwembad gehangen, vandaag was het hier de heetste dag die we tot nu toe hebben gehad. We sprongen dus meteen in het water, wat ook veel warmer was dan in het begin van de vakantie. Zelfs Paul sprong er meteen in, terwijl we anders altijd moeten “smeken” of ie ook komt zwemmen. Maar na een tijdje hadden Paul en ik er genoeg van en gingen, na nog effe in het bubbelbad hebben gezeten, lekker in de zon liggen, nou ja ik dan, Paul in de schaduw. Van een afstand hielden we de kids in de gaten. En toen zagen we het gebeuren, onze kleine meid….puppy love!!!! Zoooooooo schattig!!! (Nu nog wel, over een paar jaar zit papa er meteen tussen in…hahaha) Ze was aan het zwemmen met een jochie van een jaar of tien/elf. Samen in het water springen, zij deed hem na, en op een gegeven moment sprongen ze zelfs hand in hand……aahhhhh..lief toch??!!! Hij probeerde haar te leren zwemmen, deed haar zwemvleugels steeds aan en uit, en hij bracht zelfs haar haarelastiekje die ze aan hem had gegeven, naar ons toe. Madam had het voor mekaar. Jay vermaakte zich gelukkig opperbest in zijn eentje. Sprong weer van elk muurtje het zwembad in en gooide steeds zijn bal in het water. Er was toch altijd wel iemand die de bal teruggooide. Na een tijdje deed hij ook mee met Lara en haar vriendje. Zodoende hadden Paul en ik een hele relaxte middag aan het zwembad.
De koffers zijn voor een groot deel al ingepakt. Morgenochtend gaan we nog even naar het centrum van Riva, wie weet wat we nog vinden…haha, dan ook meteen de auto vast voltanken. ’s-Middags ga ik met de kids naar het zwembad (het word weer 32 graden..sorry thuisblijvers, zal proberen wat zon mee te nemen) zodat Paul kan slapen. ’s-Avonds willen we nog een happie eten in het centrum en dan rijden we terug naar Tilburg. Met een beetje geluk zijn we zaterdag middag weer thuis. Dan volgt het laatste verslag van deze super vakantie!

Ciao!!!!

• 19 Augustus 2011 - 07:41

Anneke Rijken:

Wat heerlijk om die schavuiten zo te zien genieten.
    Ja breng maar een heleboel zon mee.
    Ik ben opgeknapt van de Afrikaanse griep, nu is oom weer goed verkouden en zit te snotteren.