We zijn er!!! - Reisverslag uit Riva del Garda, Italië van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu We zijn er!!! - Reisverslag uit Riva del Garda, Italië van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu

We zijn er!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lia

31 Augustus 2008 | Italië, Riva del Garda

Hehe, we zijn eindelijk op onze vakantie adres in Riva del Garda aangekomen. Om precies te zijn gisteren begin van de middag.
Maar laten we bij het begin beginnen.
Zaterdagavond zijn we later dan gepland vertrokken, 22.oo uur zat alles (--> lees 6 sporttassen, 2 vouwkratten met allerlei levensmiddelen, 1 koffer met electronica (tja ben getrouwd met een IT-er) luiertas, speelgoed, knuffels ...etc...) in de auto. Paul reed als eerste maar heeft uiteindelijk helemaal gereden.
De reis is verder goed verlopen, tja we hadden dan ook 2 navigatiesystemen en een printje van routeplanner. We wilden via Zwitserland gaan maar alledrie stuurden ons via Oostenrijk. Wat dus betekende dat we een ander vignet moesten halen omdat we er een voor Zwitserland hadden. (stelletje dozen!!) Maar goed eenmaal opweg ging het verder top, met hier en daar een file (er moet nu eenmaal aan de weg gewerkt worden...zucht). De kids deden het ook goed, alleen Lara heeft na onze eerste stop in Duitsland niet geslapen maar ons de oren van het hoofd geklets. blablablabla... Gelukkig viel ze na de 2e stop in slaap en hebben ze tot net voor de grens van Italie geslapen. Paul heeft toen effe een tukkie gedaan, de kids hebben ontbeten en toen verder opweg naar Italie. (Klein detail...vonden wij de diesel in Nederland al zo duur, die maffe duitsers zijn nog duurder, en wij rijden dan stoer met zo'n PC Hoofdstraat tractor!!!) Eenmaal over de grens begon de ellende, een en al file. Na toch flink wat geduld opgebracht te hebben is paul van de snelweg afgegaan en zijn we binnendoor gereden, tja dan kan wel met 2 navigatiesystemen....hahahahaha
Om 12.00 kwamen we dus aan bij ons appartement. Heel mooi en erg rustig, de foto's zullen we nog proberen te plaatsen.
's-avonds zijn we naar het centrum geweest om ergens een happie te gaan eten. Nou dat was makkelijker gezegd dan gedaan.....het was er druk druk druk, nou zeg maar bere druk!!
Uiteindelijk een pub gevonden waar ze heerlijke pizza's hadden.
Daarna nog een lekker ijsje op bij een echte Italiaanse ijsboer en terug naar het appartement.
De kids naar bed (sliepen gelukkig meteen) en wij ook douchen en plof in bed!!!

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen!!!
Daarna effe op verkenning en een supermarkt gevonden. Tuurlijk hebben we die helemaal geplunderd (want in die twee vouwkratten die we hadden meegenomen zat natuurlijk niet genoeg in.... ;-)) haha ). Nu liggen de kids en Paul weer te slapen, oh ja dat noemen ze hier siesta of is dat Spanje...hahahaha...

Vanmiddag ploffen we neer aan het zwembad en zien we wel weer verder.

Morgen zal ik weer een verslagje schrijven, hopenlijk met wat foto's, en zal ik een beetje over de omgeving vertellen. Tis is hier in iedergeval fantastisch!!!!

Ciao,

Lia

• 31 Augustus 2008 - 20:29

Debbie&Chris:

we zijn blij dat de reis goed is verlopen, nu op zoek naar de winkels!! Met Spike gaat alles goed. Hij is alleen onafscheidelijk van zijn knuffel, zelfs met het wandelen, is dit normaal voor een stoere rottweiler???

We wachten met spanning op de komende berichtjes en foto's
    liefs en een dikke zoen van ons.

Deb, Chris, Noah en Mack

• 31 Augustus 2008 - 21:19

Annie:

Ik kon het niet laten en heb toch meteen doorgeklikt: leuk verslag Lia! En wat een leuke fotoos, die laatste in het zwembad zo cute ;D

Hele fijne vakantie voor jullie vieren en lekker genieten!

liefs, Annie

• 01 September 2008 - 16:06

Jill & Gezin :

Ha, wat leuk. Lachen dat jullie de verkeerde vignet hadden. Nah je moet zo'n nav.systeem ook niet tegenspreken hahaha. Leuke foto's aan Lara goed te zien dat ze blij was dat jullie er waren. Nog veel plezier daar en we blijven jullie volgen. Ben benieuwd wat voor spannende dingen jullie nog meemaken.

Liefs & een dikke zoen

ciao