Gelato!!! - Reisverslag uit Riva del Garda, Italië van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu Gelato!!! - Reisverslag uit Riva del Garda, Italië van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu

Gelato!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lia

01 September 2008 | Italië, Riva del Garda

Ciao,

Waar waren we gisteren gebleven???
Oh ja, bij het ploffen aan het zwembad.
Dat hebben we dus gedaan, niet zo lang want het begon behoorlijk te waaien en we waren al laat omdat de kids lang hadden geslapen!! Dit was niet het plan wat Lara in d'r hoofd had, want ze liet zich heel goed horen dat ze het er niet mee eens was dat we uit het zwembad gingen. Ik denk dat de andere gasten nu denken dat wij ook Italianen zijn, zo temprament vol!!! hahaha.
Maar goed, het was al laat dus terug naar het appartement, eten maken en lekker relaxen. Kids naar bed en wij weer lekker lezen.

Vanochtend weer uitgeslapen, lekker is dat!!
Daarna opweg naar het Gardameer, tja het zou wel heel maf zijn om hier een week te zijn en dan niet eens het Gardameer te bezoeken!!
We zijn terecht gekomen in het plaatsje Torbole. Een heel leuk plaatsje met heel veel ijsboerkes..hahaha... Dus we hebben weer een flink aantal gelato's op!! MMmmmm.....

Paul was benieuwd naar de windsurfers en inderdaad het is de plek om te surfen. We hadden het er al over om hier zeker terug te komen, zeker als Jay en Lara wat ouder zijn. En eindelijk!!!! Hier heb ik wat geshopt!!!
Bij een winkeltje met allerlei lekkers (olijfolie, kruiden, wijnen...) mocht ik vanalles proeven. Allerlei drankjes met alcohol, nou ik kwam nog net niet teut buiten!!

Het was de ochtend wat bewolkt en broeierig, en het miezerde even, maar tijdens het shoppen werd het steeds heter en zonniger.

Wij dus terug naar het appartement, broodje eten en vlug naar het zwembad!!

Heerlijk gezwommen en toen wij er genoeg van hadden (Weer NIET Lara's plan!!) zijn we weer terug naar Torbole gereden. Nu waaide het er stevig en waren er nog meer windsurfers.
Weer een ijsje op en opzoek naar een bancomat!! (jaja zelfs hier kan ik pinnen pinnen en pinnen..haha)

Na een heerlijk zelfgemaakte pasta a la Lia (was nodig want de kids hadden nog niet zo goed gegeten) zijn de kids optijd naar bed gegaan.

Zometeen plof ik lekker naast Paul op de bank en gaan we samen turen naar de tv die zo groot is als een postzegel!!! (tja we zijn nu eenmaal erg verwend!!)

Morgen gaan we als het goed is naar Malcesine, het schijnt dat je daar heel veel leer hebt.... shoppen dus.

Poef, het is weer een flink verslag geworden.
Morgen meer......

Veel liefs vanuit Riva!!

Arrivederci!!

• 02 September 2008 - 01:41

De PAPS.:

Veel plezier en niet te veel ijsjes op.Doeiiii..!
    knuffel voor Lara&Jay

• 02 September 2008 - 06:44

Beerke:

Tip: als jullie nu weer met een omweg terug naar huis rijden straks kunnen jullie misschien nog meer vignetjes sparen. Leuk zo'n collectie op je voorruit!
    => Net als vroeger met die attractieparkstickers.

Nou, d'r wordt wat afgeploft zo te lezen (op de bank, bed en de pin) haha.
    Neem maar zo'n ijsje mee als souvenier !smikkel! :-) [wel doorrijden dan he, anders is ie al gesmolten ;-)]

Veel plezier nog!!

Beerke