Hollands weer in Italie! - Reisverslag uit Riva del Garda, Italië van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu Hollands weer in Italie! - Reisverslag uit Riva del Garda, Italië van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu

Hollands weer in Italie!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lia

07 Augustus 2011 | Italië, Riva del Garda

Dag twee van onze vakantie zit er alweer bijna op. De kids liggen in bed en hebben wij weer een time outje!! Vandaag hebben we niet zoveel gedaan. 's-Ochtends de buurt verkennen, delen van Riva waar we nog niet zo vaak zjn geweest, opzoek naar een winkelcentrum. De portable dvd spelers die we bij hebben zijn niet meer helemaal top!! Dus er moeten voor de terugreis nieuwe gekocht worden. Het was of dat of een doosje valium....je moet toch wat om twee kleuters meer dan 12 uur in de auto zoet te houden.
En ja hoor we vonden er een en ze hadden er een expert zitten. Paul ging op pad en in no-time had ie twee dvd spelers gescoord. Goed toen nog op pad voor een zwembroek voor Paul. Hahaha....ook dat was geen probleem. Daarna zijn we weer naar het centrum van Riva gegaan en hebben er lekker op een terrasje geluncht.

Tijdens het eten bleven de kids zeuren (doen ze anders nooit) wanneer we gingen zwemmen. Gisteren hadden we met ze afgesproken dat we dat vandaag gingen doen.....maar het werd steeds bewolkter!!! En ja hoor daar kwamen de eerste druppels, lekker hollands...regen....maar gelukkig met een aangenaam temperatuur. (positief blijven he?!!!)
Eerst maar wat boodschappen (alweer) halen en dan terug naar ons appartement!!! Het bleef maar regenen en de kinderen bleven maar zeuren (zie je wel doen ze bijna nooit). Paul zei toen, laat ze maar zwemmen, die zijn er zo klaar mee. Wij dus naar het zwembad, beetje motregen...ach ja..kleinigheidje!! Jay en Lara plons er in en wij op een ligbedje relaxen. Gelukkig stopte het met regenen en hebben Jay en Lara nog een uurtje kunnen zwemmen.

Hopelijk is het morgen beter weer, in iedergeval droog....temperatuur is al goed. Wat de plannen zijn?????? Geen idee????

Ciao!!

• 07 Augustus 2011 - 21:07

Jill :

hahahaha...........wat nou zeuren, kan me niet voorstellen dat jullie kinderen zeuren. Ze hebben er al zo lang naar uitgekeken om in Italië te zwemmen. Nee dan heb je onze pubers, die kunnen pas zeuren tot ik er hoorndol van wordt.........hellup moet nog een week!!! :)

• 08 Augustus 2011 - 09:28

Robin En Gien:

'Tante Lia zien!', 'Tante Lia horen!'
    Helaas, tante Lia is aan het shoppen of zit ijsjes te eten, dus niet online.
    'Hallo' zegt Robin en 'Lara zien' is wat ze steeds roept als we jullie reisverslag lezen.
    We hadden jullie nog helemaal geen fijne vakantie gewenst, dus bij deze. Hier is het weer nog Hollandser dan Hollands, dus hebben jullie het daar niet eens zo slecht. Veel plezier en tot snel weer!

Liefs uit Arnhem

• 08 Augustus 2011 - 10:33

Ome Pat.:

Hoi Agerbeekjes,
    Jullie hebben de zon van hier meegenomen en een klein beetje regen, hadden de rest van de regen ook wel mee kunnen nemen. "tis hier maar een natte boel. Maar goed jullie zijn op vakantie dus gun ik jullie wel die zon. Ik zie dat jullie veilig op bestemming zijn aangekomen en zonder bekeuringen. Veel plezier nog daar. Groetjes van tante Meis en PatC.