Dagje aan de Costa!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu Dagje aan de Costa!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu

Dagje aan de Costa!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lia

17 Juli 2012 | Spanje, Madrid

Hola,
Vandaag was het al heel vroeg erg warm!!! Wat kan je dan het beste gaan doen?????? Juist….een dagje naar het strand!!!! Vanochtend alles op z’n gemakje gedaan, tegen de middag waren we klaar voor het strand. Paul wilde nog effe snel een parasolletje kopen, want tja hij kan natuurlijk niet al te lang in de zon!! Het duurde best lang voordat hij terug kwam, dus ik vreesde al het ergste!!!! En ja hoor daar kwam ie aan met een parasol en een bodyboard!!! Waar moeten we die straks laten in de auto????? Oh ja…die prop ik wel ergens tussen zei Paul! Snel de Charletonnekes sms-en dat wij gaan….haha….zij waren ook nog niet weg!!! Met z’n allen vertrokken we naar het strand. Bepakt en bezakt!!! Gelukkig vonden we nog een plaatsje en alles werd opgezet!!! En hop de zee in!!! Nou ben ik niet zo’n zee liefhebber, de laatste keer dat ik in de zee heb gezwommen was in de jaren negentig…hahaha Jay was al met de rest in het water, hij had plezier voor 10!! Lara niet….die liep maar wat te treuzelen…. Tja toen moest ik wel het goede voorbeeld geven. Dus daar ging ik…de zee in…… Het was eigenlijk best wel leuk…..en ja toen wilde Lara ook wel. Maar ome Geer moest haar wel halen en dragen want het eerste stuk lag vol met stenen. Daarna hebben we lekker gezwommen en veel gelachen, totdat er een grote golf aan kwam. Ik wilde net met Lara uit het water gaan en liep richting het strand, kwam er toch net een grote golf aan. Daar ging ik bijna, Lara kreeg water in d’r mond, m’n pas gescoorde zonnebril lag in het water, Celine lachen…ikke lachen…Lara mopperen!!!!! Hahahaha
Toen was het tijd om eens goed bij te kleuren!!!! Van Celine en Geer kan ik niet meer winnen, dat zijn twee Moriaantjes zo zwart als roet…haha….maar ik moet wel Paul voorblijven…hahaha
Na een poosje kregen we trek en ging Geer stokbrood halen en worst. Heerlijk bourgondisch hebben wij op het strand gegeten. Stuk stokbrood breken, stuk worst afbijten, beide handen vol en zo op peuzelen!!! Heerlijk!!!! Wat een leventje!!!!
Wat wel heel irritant was waren die lui die steeds maar weer dezelfde spullen wilden verkopen. En alsof ze het wisten dat er een shopaholic op het strand lag. Hello hello….today good price….special price for you!!! Kwam er een andere aan met ook hello hello good price today!!! Pfftt……alsof het morgen geen good price is..haha…. In het begin zei je beleefd nee, maar op een gegeven moment word je er zo ziek van dat je niet eens meer opkijkt en alleen maar nee knikt. Ook kwam er een vrouwke die je haren wilde vlechten. Ohh…..nice girl…pretty girl….. probeerde ze het via Lara. Oh jee…dacht ik daar ga ik!!! Maar gelukkig, Lara vond het maar een raar mens, tenminste zo keek ze haar aan!!!
Ohhh…..en onze arme Geer had z’n steen gestoten aan een steen!!! Wij maar uitlachen en plagen of het niet een vis was, die nu met een blauw oog rond zwemt…haha.
Aan het einde van de middag hadden de kids er genoeg van en zijn we terug gegaan. Lekker douchen en relaxen!!! ’s-Avonds gingen we bij de Charlestonnekes eten!! Jill ging haar nieuwe pan uitproberen!!! Heerlijke nasi goreng hebben we op!!!! Pan is goed gekeurd!!!! Oh ja…..En de teen van Geer was toch wel blauw geworden…nou ja zeg maar zwart!!!! Toch wel zielig hoor!!!!!
Daarna met z’n allen nog een ijsje gehaald in een restaurantje hier op de camping. (een andere dan waar we al een keer hebben gegeten) Nou daar waren ze alles behalve vriendelijk, de een helpt maar blijft ratelen tegen een ander waardoor ze de bestelling niet goed opneemt!! En dat terwijl ik de ijsjes aanwijs!!!! En een ander moet het afrekenen maar die ratelt weer tegen een ober over de bestellingen. Geeft ze me nota bene nog te weinig terug!!!! Gelukkig telde ik deze keer mijn geld na, doe ik bijna nooit!!! Muts!!! Ze gaf me gewoon 10 euro te weinig terug!!! Ik spek Spanje al meer dan genoeg!!!! En oh ja gisteren, haalden we daar ook al de ijsjes en betaalde ik met 10 euro, maar die pakt d’r pieper niet. NOno….zo keek me aan alsof ik een valsmunter was!!! Hola!!!!! Kom wel van Broekhoven, maar heb wel echt geld hoor!!!! Maar goed, de kinderen waren blij met hun ijsje en we liepen weer terug. Morgen word het weer vroeg dag want wel willen weer naar de markt in Cambrils. Shoppen voor leuke souveniertjes voor de thuisblijvers en voor ons zelf!!! Gelukkig weten we nu de weg!!! Zo maar weer douchen en dan lekker slapen!!!
Adios!!!

  • 24 Juli 2012 - 21:23

    Jill:

    Nu ik dit lees, weet ik hoe vaak we naar de markt zijn geweest aiaiai

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Het was aan de Costa Dorada

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2012

Weer thuis!!!

20 Juli 2012

Salou!

18 Juli 2012

Cambrils part two!!

17 Juli 2012

Dagje aan de Costa!!

16 Juli 2012

De markt in Reus en Salou.
Lia

Actief sinds 12 Juli 2008
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 52392

Voorgaande reizen:

30 Juli 2016 - 18 Augustus 2016

Thailand here we come!

03 Mei 2013 - 11 Mei 2013

Op zoek naar de zon!

08 Juli 2012 - 22 Juli 2012

Het was aan de Costa Dorada

06 Augustus 2011 - 20 Augustus 2011

Back 2 Riva!

01 Mei 2011 - 06 Mei 2011

Start spreading the news!!! New York here we come!

28 Augustus 2009 - 05 September 2009

Terug naar Riva del Garda

29 Augustus 2008 - 07 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: