Weer thuis!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu Weer thuis!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu

Weer thuis!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lia

21 Juli 2012 | Spanje, Madrid

Hallootjes,
Wat is het toch altijd weer fijn om thuis te zijn!!! Ja wij Agerbeekies zijn weer veilig thuis gekomen na een flinke rit!! Gisteren zijn we rond 19.30 vertrokken van camping Torre del Sol.
Paul en ik hadden donderdagavond zoveel mogelijk al ingepakt zodat we de vrijdag niet veel meer hoefden te doen. De kids gingen vrijdag na een laat ontbijt, met Celine en Levy zwemmen. Paul en ik hebben toen de laatste dingetjes gepakt en heeft Paul de auto vol geladen met onze tassen. Nog even samen naar de supermarkt en het souvenirs winkeltje. Tegen de middag ging Paul slapen zodat ie ’s-Avonds wat langer kan doorrijden. Ik smeerde ondertussen de boterhammen en vulde de koelbox. Ik voelde me toch ook wat duf en dacht laat ik ook maar effe een tukkie doen want ik moet toch ook proberen om een beetje wakker te blijven voor Paul. Aan het eind vd middag kwamen de kids terug van zwemmen en van de speeltuin. Lekker allemaal even douchen zodat we fris en fruitig in de auto kunnen stappen. We hebben lekker bij de Charlestonnekes gegeten en tegen half acht maakten we aanstalten om te gaan. De auto stond nog bij ons huisje, en de laatste dingen werden ingeladen. De kids er in en de Charlestonnekes kwamen uitzwaaien en na het groeten liepen ze alvast naar voren om ons verder ui te zwaaien. Ik wilde net instappen en merkte dat ik iets miste in de auto??? Ik had ineens zoveel ruimte bij mijn voeten???? OMG!!!! Muts!!!! Vergeet ik mijn tas bij de Charlestonnekes. Ik achter ze aan gerend……ben mijn tas vergeten!!!! Hahaha….werd natuurlijk uitgelachen!!! Tja want wie riep er het hardst….niks vergeten he!!!!!! Gelukkig kwam ik er nog op tijd achter!!! Met tas en al kon ik dan eindelijk uitchecken!!! Nou dat was zo gepiept. Ik gaf mijn sleutel af en moest even wachten want er ging iemand even kijken of het huisje in orde was. Nou binnen 2 minuten was ze terug. Alles is okay, u krijgt u w borg terug!!! Nog eenmaal groeten naar de Charlestonnekes en daar gingen we……. Eerst nog even tanken….en de terug reis was begonnen..
De kids mochten 1 dvd kijken voordat ze moesten gaan slapen. Ik dacht dat ze wel eerder in slaap zouden vallen na al dat zwemmen en spelen. Maar nee hoor, ze hebben allebei hun dvd afgekeken. Rond half elf heb ik de dvd uitgezet en de kids ondergestopt. Het duurde even voordat ze sliepen. Bij onze eerste stop, iets na middernacht, werden ze wakker omdat Paul moest tanken. Okay, dan maar tegelijk allemaal effe plassen.
Paul en ik namen een koffie en cappuccino mee voor onderweg, zegt Lara…mag ik ook een slokje???? Whoaahaa….kleuter…..nee nee jij moet gaan slapen. Gelukkig vielen ze vrijwel meteen weer inslaap toen we verder reden. Paul ging als een speer!!!! Voelde zich fit en dacht nog niet aan stoppen. Ook hield ie zich goed aan de snelheid…..en toch……flits!!!!! Jawel hoor….weer prijs!!!! Word een traditie tijdens onze vakantie reizen!!! We reden net een helling af en Paul remde al behoorlijk af maar toch net te laat, want je mocht er 90 en wij reden (nou ja zeg maar gleden) net boven de 100. Een felle flits recht in ons gezicht!!!! Hoe gevaarlijk is dat, je raakt gewoon verblind!!!
Verder verliep de reis goed. Paul voelde zich erg goed en had geen behoefte om ergens lang te rusten. Dit met als gevolg dat we na drie stops om te tanken en te ontbijten , om 12.00 uur al thuis waren!!! We verrasten de Tanamal’s…hahaha….en Max……die was blij om ons weer te zien.
Natuurlijk even bij kletsen met de Tanamal’s en daarna de boel uitpakken!!! Kleren, handdoeken…etc….de wasmachine draait al over uren. Daarna allemaal even douchen want we hadden om 17.00 gereserveerd bij een nieuwe sushi tent op het stappegoor!!! Gewoon een sushi tent om de hoek!!!!!! Hahahaha…. Samen met de Tanamal’s lekker gegeten.
Nu is het de hoogste tijd dat we gaan slapen!!! Lekker in ons eigen bedje!!!! Het was een leuke vakantie!!!! We hebben genoten van de zon, het lekker eten, de omgeving en natuurlijk van elkaar!!! Wij Agerbeekies en de Charlestonnekes!!!
Dus ja!!!! De camping was leuk, als het maar in zo’n huisje is en niet in een tent!!!!!!!
Bedankt voor alle leuke reacties op onze verslagen!!! En tot volgend jaar!!!!! En dan vanuit……????

Doeiiiiiiii

  • 22 Juli 2012 - 09:39

    Pa Tanamal:

    Home sweet home.Veilig thuis komen is belangrijk.De flits was jullie laatste vakantie foto...hahahaha!Volgend jaar Jakarta??.Okay liet.jullie goed uit rusten maar.Groetjes daar en een hug voor Lara&Jay....xxxjes..doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..!!Groetjes ook van Feibe.

  • 22 Juli 2012 - 10:40

    Gien:

    Fijn dat jullie weer veilig in Nederland zijn! Kunnen we van de week weer Skypen ;-) En jullie hebben geluk, want het goede weer is (zeggen ze) in aantocht deze week. Dus nog even lekker van de vakantie genieten. Komen jullie deze week nog langs? We zien elkaar in ieder geval vrijdag bij Celine! Ik hoor van jullie en een dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Het was aan de Costa Dorada

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2012

Weer thuis!!!

20 Juli 2012

Salou!

18 Juli 2012

Cambrils part two!!

17 Juli 2012

Dagje aan de Costa!!

16 Juli 2012

De markt in Reus en Salou.
Lia

Actief sinds 12 Juli 2008
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 52454

Voorgaande reizen:

30 Juli 2016 - 18 Augustus 2016

Thailand here we come!

03 Mei 2013 - 11 Mei 2013

Op zoek naar de zon!

08 Juli 2012 - 22 Juli 2012

Het was aan de Costa Dorada

06 Augustus 2011 - 20 Augustus 2011

Back 2 Riva!

01 Mei 2011 - 06 Mei 2011

Start spreading the news!!! New York here we come!

28 Augustus 2009 - 05 September 2009

Terug naar Riva del Garda

29 Augustus 2008 - 07 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: