Salou! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu Salou! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu

Salou!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lia

20 Juli 2012 | Spanje, Madrid

Hola
Vandaag was het al weer onze een na laatste dag!!! Die hebben we natuurlijk goed benut!!! Vanochtend zijn we naar Salou gereden en hebben daar over de boulevard gelopen, natuurlijk geshopt en heerlijk geluncht. Het was wel een enorme benauwde dag, maar ja we lieten ons daar door niet kennen. De laatste souvenirs werden gekocht en de kids ook nog hun laatste dingetjes gekocht.
Tegen vieren waren we terug. Ik wilde nog steeds een ontspannings massage en ben naar de masseur gelopen om te vragen wanneer die tijd had!! Haha…ik kon meteen liggen. Vlug ben ik naar Paul en de kids gelopen die al in het huisje waren, om te zeggen dat ik gemasseerd kon worden. Ik pakte mijn zwemspullen om na de massage meteen in het water te kunnen plonsen. Paul en de kinderen zou ik daar zien.
Nou het was heerlijk!!!! Een uur lang werd ik gemasseerd……ik ga in Tilburg toch serieus opzoek naar een goede masseur!!! Volgens mij was ik na een paar minuten al vertrokken. Ik hoorde de stemmen in het zwembad steeds vager worden….. Zelfs de treinen die op nog geen twintig meter van ons vandaan voorbij raasden hoorde ik niet meer.
Na dat uur was ik natuurlijk weer helemaal zen…… Ben Paul gaan zoeken en we hebben nog een uurtje gezwommen. Daarna lekker gedoucht en vast wat spullen ingepakt.
’s-Avonds hebben we in Cambrils gegeten met de Charlestonnekes. Na zorgvuldig de mnukaarten te hebben bestudeerd kozen we een restaurantje op de boulevard uit. De ober helemaal happy…..jaa nog wel….totdat wij gingen bestellen. Hij snapte er niks van, dat krijg je er van als je geen engels begrijpt!!! En dan ook nog eens bemoeien met wat andere obers doen!!!! Zijn gezicht ging steeds meer op onweer staan!!! En wij maar lachen…zeker om Geer die ook nog eens in het nederlands/engels de ober zat te stangen!!!! Nadat ie hulp had gevraag aan een andere ober die wel engels sprak, konden wij bestellen. Eindelijk had ik een paella besteld. Erg lekker, hoefde deze keer niet te delen met de kids. Nee deze keer was ik zo slim om voor Lara een pannetje mosselen te bestellen. Jay was helemaal in zijn sas met z’n pizza!! Gelukkig ging het met de ober ietsje beter….. Kwam ie nog vragen of Geer uit Bangladesh kwam. Hahahahaha…wij lachen natuurlijk!!!! Ja moriaantje is dan ook behoorlijk zwart. Ik zei al tegen Geer….gewoon ja zeggen…..ikke bootvluchteling uit Bangladesh…..ikke honger…….hoeveel korting…hahahaha
Het was een gezellige laatste vakantie avond samen. Morgenvroeg gaan we de rest inpakken en gooien we de auto vast vol. ’s-Middags gaan de kids zwemmen en gaan Paul en ik slapen zodat we ’s-Nachts fit genoeg zijn om te rijden. Na het avond eten willen we vertrekken. Het word een lange reis terug!!!
Het was leuk en gezellig, en we hadden super goed weer (het was schijnbaar de week voor onze komst hier ook niet zo best) en jaaahaaa………de camping viel mee!!! En dan bedoel ik waar wij zaten, en niet dat gedeelte waar ze hutje mutje zitten met hun caravans en tenten etc….das zeker niet mijn ding!!!
Dit is dus mijn laatste verslag vanuit het warme Costa Dorada.
Adios!!!!!!!

  • 20 Juli 2012 - 07:24

    Pa Tanamal:

    Okay Liet,goed uit rusten jullie en een goede reis terug naar Tilburg.Groetjes daar en een hug voor Lara&Jay.Groetjes van Feibe....xxxjes.doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Het was aan de Costa Dorada

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2012

Weer thuis!!!

20 Juli 2012

Salou!

18 Juli 2012

Cambrils part two!!

17 Juli 2012

Dagje aan de Costa!!

16 Juli 2012

De markt in Reus en Salou.
Lia

Actief sinds 12 Juli 2008
Verslag gelezen: 526
Totaal aantal bezoekers 52446

Voorgaande reizen:

30 Juli 2016 - 18 Augustus 2016

Thailand here we come!

03 Mei 2013 - 11 Mei 2013

Op zoek naar de zon!

08 Juli 2012 - 22 Juli 2012

Het was aan de Costa Dorada

06 Augustus 2011 - 20 Augustus 2011

Back 2 Riva!

01 Mei 2011 - 06 Mei 2011

Start spreading the news!!! New York here we come!

28 Augustus 2009 - 05 September 2009

Terug naar Riva del Garda

29 Augustus 2008 - 07 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: