Cambrils part two!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu Cambrils part two!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu

Cambrils part two!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lia

18 Juli 2012 | Spanje, Madrid

Hola,
Wat nou……gaat de wekker om 7 uur af???? Ik had toch vakantie???? Jaaahaaa…maar we gaan shoppen!!!! De markt van Cambrils stond op de agenda. We hadden om 8 uur afgesproken met de Charlestonnekes. Deze keer gingen Paul en de kids mee. We waren deze keer erg vroeg op de markt want we wisten nu de weg…hahaha… Om half negen waren we al aan de shop….zelfs de spaanse kooplui waren nog niet helemaal uitgepakt!!! En wat was uitgepakt, konden ze voor ons weer inpakken!!!! Maar gelukkig dat we zo vroeg waren gegaan, want het werd al heel snel heet!!!! Er werd door iedereen flink geshopt, ook de nodige souvenirs werden gekocht!! De kids waren ook goed bezig, vooral Lara!!! OMG!!! Ik heb een shopaholic monstertje gecreeerd!!! Ze ging helemaal los!!! Jurkjes, sieraden, zonnebrillen….het maakte niet uit!!! Jay ook, maar dan niet met kleding maar met zonnebrillen, horloges….aaahhh….een kloontje van Paul!!!! Hahahaha
Tegen elven hadden we er wel genoeg van, het werd steeds heter en drukker!!! Dan maar vlug naar de auto en naar de overkant naar de lidl voor de boodschappen. Alvast wat boodschappen halen voor de terugreis!! We waren net over gestoken en stonden in de schaduw van een boom op Jill te wachten toen er vlak voor ons een omaatje viel. Ze zag waarschijnlijk de stoep niet. Vrouwke viel languit op de grond met d’r hoofd tegen de stoeprand!! Kids geschrokken, ome Geer meteen to the resque!!! Geer hielp haar mee opstaan en een marktkoopman bracht een krukje. Haar hoofd bloedde toch behoorlijk. Jay en Lara waren behoorlijk onder de indruk. Toevallig reed er net een agent voorbij. Die werd geroepen en hij belde meteen naar een ambulance!!! Wij zijn toen maar verder gelopen, maar de kinderen bleven er over vragen, ze vonden het heel erg zielig.
Bij de lidl de boodschappen gedaan, lekker bbq worstjes gekocht die ze in Nederland niet hebben, vast een hoop drank voor onderweg. En wat lekkers voor de lunch!!!
Na de lunch zijn Paul en ik met de kids naar het zwembad gegaan waar we eindelijk een plekje hebben kunnen bemachtigen in de zon!!! Ik heb dus weer lekker liggen “bakken”. De kids zijn niet uit het water te slaan. Gelukkig hebben ze op de zwemles al het eea geleerd en zijn ze niet bang voor water.
’s-Avonds zijn we weer terug naar Cambrils gereden om te shoppen en te eten!!! Ik had zin in tapas!!! Nou ik had een heleboel lekkers besteld maar er weinig van gegeten!!!! Ja de patatas bravas!!! (gebakken aardappeltjes met een pittige saus!!) Lara en Jay hadden in no time de mosselen op, de calamares, de garnalen en Paul mijn garnalen loempias!!! Zo de tijd van happy meals zijn voorbij!!!! Ze eten me arm!!!!! Thuis maar weer lekker aardappelen met bloemkool maken , dan blijven ze tenminste van mijn eten af!!!!! Hahahaha
Na het eten zijn we weer even verder gaan shoppen en hebben de kids en Paul nog een ijsje gegeten!! Ik kon dan nog effe rustig door shoppen!!!
Morgen ochtend gaan we denk ik nog even naar Salou!!! ’s-Middags nog even zwemmen en ergens uit eten!! Dan inpakken!!! Vrijdag willen we niet al te veel meer doen want na het avond eten begint onze terugreis naar Nederland!!!
Adios!!!!

• 19 Juli 2012 - 06:48

Pa Tanamal:

HALLO LIA,JULLIE HEBBEN WEER FLINK GENOTEN.FEIBE EN IK WENSEN JULLIE STRAKS EEN BEHOUDEN THUIS KOMST.GROETJES DAAR EN EEN HUG VOOR LARA EN JAY.DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII..XXXJES.