Icmeler - Reisverslag uit İçmeler, Turkije van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu Icmeler - Reisverslag uit İçmeler, Turkije van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu

Icmeler

Door: Lia

Blijf op de hoogte en volg Lia

09 Mei 2013 | Turkije, İçmeler

De weersverwachting voor vandaag was niet zo geweldig. Maar toen we vanochtend buiten kwamen scheen de zon toch nog van achter een zwaar wolkendek. Dus vol goede moed gingen we na het ontbijt richting het zwembad. Maar helaas na een uurtje verdween de zon achter hele dikke zwarte wolken en voelde we de druppels vallen. Vlug hebben we ons boeltje gepakt en zijn naar ons appartement gegaan. Het was toch alweer bijna lunch tijd. Effe douchen en we kunnen lunchen en daarna maar effe wandelen (lees-- shoppen!!) . Toen we buiten kwamen was het inderdaad wat frisser, maar wel droog. Gelukkig maar, konden we in ieder geval buiten blijven!!! Na de lunch zijn we weer richting het centrum gelopen. Paul wilde nog naar horloges kijken. De kinderen vonden het gelukkig allemaal nog prima totdat……de zon doorbrak!!! Het werd met de minuut warmer en warmer. Paul had ondertussen wat horloges gescoord en liepen we maar vlug terug naar Mirage World. De zwembroeken weer aan en plons het water in!!! Het weer werd steeds beter!!! Alleen had Jay op een gegeven moment geen zin meer en wilde met de DS spelen. De mannen zijn toen vast naar ons appartement gegaan en de meiden hadden ieder een ligbed en gingen lekker liggen zonnen!!
Bij het avond eten had ik een of andere tapenade op mijn bord gedaan. Lekker voor op mijn brood. En het was heerlijk, wel behoorlijk pittig!!! Ik dacht dat wil ik thuis ook maken voor bij de bbq ofzo…. Dus ik de manager aangesproken om te vragen wat het nu precies was. Uuhh……wait wait….zei de beste man. Aan de tafel naast ons zat een turks gezin. De manager vroeg dus aan hun of ze aan mij konden uitleggen wat ik aan het eten was. Een hoop turkse woorden vlogen om mijn oren totdat de andere man vroeg….sprechen sie deutch???? Ikke stoer…ein bisschen…. Komt die manager tussen door…..Niederlande!!! Oh zegt die man nederlands???? Zegt dat dan…..is het gewoon een turks gezin uit nederland die ook nog eens accentloos nederlands praat…..histerisch!!!
Maar goed het is dus idd een tapenade gemaakt van tarwe met pepertjes. Zal thuis maar eens googlen!!
‘s-avonds was het weer kinder disco en onze twee feestbeesten deden weer vrolijk mee!!!
Morgen is het alweer onze laatste dag om te relaxen. Zaterdag na het ontbijt gaan we al weer richting het vliegveld. Lekker terug naar huis.
Maar morgen heb ik eerst nog een afspraak bij de hammam voor een aftersun behandeling!!!! Lekkerrrrr!!!

Oh ja wat ik vorige keer was vergeten te schrijven was over een of andere muts!!! Lara wilde meedoen met de buikdansles en dat was prima. Ze deed hartstikke leuk mee, samen met nog twee kinderen en twee volwassen mutsen die heel serieus meededen. Niks mis mee zou je denken. Maar wij als trotse ouders wilden natuurlijk onze kleine buikdanseres filmen. Eerst maakte ik wat foto’s en filmde met de fotocamera kleine stukjes. Later kwam Paul met de videocamera en toen kreeg ie al de opmerking van muts 1…..uh hallo ik weet niet of ik dat wel leuk vind hoor!!! We filmen jou niet hoor maar onze dochter, beet ik haar meteen toe!! Alsof Paul zo’n beauty met zes onderkinnen, mega zwemband op de film wil zetten. Enfin Paul filmde gewoon door. Na afloop hoorde ik muts 1 al tegen muts 2 zeggen, jaja…zal het zo vragen!! Ze wilden dus de beelden zien. Paul is niet de moeilijkste en liet ze het zien. Ik riep nog, alsof hij op jullie in zoemt….zijn dochter is veel belangrijker (ik kon nog net inslikken om niet te zeggen mooier…hahahaha) Maar goed, Paul liet ze de beelden zien en zei ook nog dat ie de beelden niet op youtube zou zetten!!! Als of de wereld daar op zit te wachten….hahaha…. Maar we doen het lekker toch!!!!!

Zo dat wilde ik nog effe kwijt!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia

Actief sinds 12 Juli 2008
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 52402

Voorgaande reizen:

30 Juli 2016 - 18 Augustus 2016

Thailand here we come!

03 Mei 2013 - 11 Mei 2013

Op zoek naar de zon!

08 Juli 2012 - 22 Juli 2012

Het was aan de Costa Dorada

06 Augustus 2011 - 20 Augustus 2011

Back 2 Riva!

01 Mei 2011 - 06 Mei 2011

Start spreading the news!!! New York here we come!

28 Augustus 2009 - 05 September 2009

Terug naar Riva del Garda

29 Augustus 2008 - 07 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: