10-05-13 Hammam - Reisverslag uit İçmeler, Turkije van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu 10-05-13 Hammam - Reisverslag uit İçmeler, Turkije van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu

10-05-13 Hammam

Door: Lia

Blijf op de hoogte en volg Lia

10 Mei 2013 | Turkije, İçmeler

Vandaag had ik een afspraak bij my new best friend de masseur voor een aftersun massage. Dat kwam goed uit want het regende behoorlijk hard. Mijn afspraak was na het ontbijt en Paul en de kids gingen eerst naar de game room en daarna hebben ze zich vermaakt met de tablet en de DS.
Ik kreeg na een kwartiertje sauna eerst een honing massage en daarna weer de foam en olie massage. Heerlijk relaxt kwam ik weer terug en het was weer lunch tijd. Ondertussen was het weer behoorlijk opgeklaard. Na de lunch was het weer behoorlijk warm geworden dat de kids weer wilden zwemmen. Gelukkig hadden we ze 's-ochtends hun zwemkleding aangetrokken. Paul en de kids gingen naar het zwembad en ik ging nog effe Icmeler in voor de souvenirs. Vandaag zou onze laatste dag zijn, morgen zouden we om 11.30 opgehaald worden.
Na mijn geslaagde shop missie liep ik eerst langs de receptie om te kijken of er al nieuws was over onze vlucht. En wat voor nieuws!!! Onze vlucht was verzet naar zondagochtend 05.40!! Dat betekend dat we om 01.00 's-nachts op gehaald worden. In eerste instantie was dat dus balen want tja....we hadden ons al voorbereid op de terugreis. Gelukkig was het allemaal goed geregeld. Onze nieuwe tickets lagen bij de receptie klaar en we kregen voor die ene dag een andere hotel kamer. Zo stonden onze spullen nog veilig en konden we nog voor de nachtreis begon even slapen en douchen!
Ook nog even de thuis ploeg gewaarschuwd dat we later thuis komen dan gepland.
Zo hadden we dus een dag extra!!!
Hopelijk is het weer goed, de voorspelling waren niet zo!!
's-avonds na het eten weer naar de kinderdisco. Jay en Lara vinden dat toch wel heel erg leuk...... feestbeesten zijn het!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia

Actief sinds 12 Juli 2008
Verslag gelezen: 537
Totaal aantal bezoekers 52643

Voorgaande reizen:

30 Juli 2016 - 18 Augustus 2016

Thailand here we come!

03 Mei 2013 - 11 Mei 2013

Op zoek naar de zon!

08 Juli 2012 - 22 Juli 2012

Het was aan de Costa Dorada

06 Augustus 2011 - 20 Augustus 2011

Back 2 Riva!

01 Mei 2011 - 06 Mei 2011

Start spreading the news!!! New York here we come!

28 Augustus 2009 - 05 September 2009

Terug naar Riva del Garda

29 Augustus 2008 - 07 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: