Marmaris - Reisverslag uit İçmeler, Turkije van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu Marmaris - Reisverslag uit İçmeler, Turkije van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu

Marmaris

Door: Lia

Blijf op de hoogte en volg Lia

07 Mei 2013 | Turkije, İçmeler

Vandaag wilde we een beetje op tijd opstaan om naar Marmaris te gaan. En we hadden al gemerkt dat je met het ontbijt (lunch en diner valt het wel mee) op tijd er bij moest zijn anders is alles op. Tja dat krijg je natuurlijk met dat “all inclusive” concept!! Het verbaast me ook hoe ontzettend racus (indisch voor gulzig) sommige mensen zijn!!! Echt niet normaal, ze scheppen hun bord helemaal vol met alles wat er te krijgen is (je krijgt dat de meest vreemde combinaties op je bord) en dan de helft laten staan!!! Echt belachelijk!!!
Maar goed wij zitten aan de corneflakes en stokbrood…..maar……..wat ik wel deed…..is koekjes meenemen voor aan het zwembad…hahahaha…..
Goed, na het ontbijt met de dolmus naar Marmaris, naar de markt. OMG!!! Wat zijn die mensen opdringerig…..en dan vaak ook nog via de kinderen….. Ohh……lieve meisje…..mooi meisje…..mooi armbandje!!!! Ja mooi niet!!!!!! Wij hollanders…alleen maar kijken kijken…..hahaha
Oh…sir…….nice t-shirts…….1 euro!!!! Hahahaha…..een Dolce and Gabana t-shirt 1 euro…….yeah right!!!! Eentje riep zelfs…..meneer meneer……kijken kijken…… gratis. Ja wat dacht jij dan mafkees!!! En ze zijn brutaal….als je iets wil afrekenen kijken ze zo in je portemonnee.
Maar tuurlijk hebben we wel wat gekocht!!! Ik ben het natuurlijk!!!!! Lara heeft nu een schattig buikdanseres pakske gekocht , wat speelgoed en voor mezelf een shirtje. De kids hadden het al snel bekeken!!! Dus maar weer terug naar ons appartement, lunchen en zwemmen!!! Ik ben eerst nog effe een uurtje gaan sporten!!! Ben er nu eenmaal aan verslaafd……moet niet gekker worden!!!
’s-Avonds na het eten weer even een rondje gelopen en daarna weer naar de kinder disco!!!
Morgen is het alweer woensdag!!! Ik ga alleen naar de markt in Icmeler. Paul blijft met de kids zwemmen!!! Mama gaat shoppen!!!