De laatste dag!!! 11-05-13 - Reisverslag uit İçmeler, Turkije van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu De laatste dag!!! 11-05-13 - Reisverslag uit İçmeler, Turkije van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu

De laatste dag!!! 11-05-13

Door: Lia

Blijf op de hoogte en volg Lia

11 Mei 2013 | Turkije, İçmeler

Aan alles komt een eind, ook aan een leuke vakantie.
Vanmorgen op tijd uit bed en ontbijten. Daarna de spullen inpakken en naar de receptie. Uitchecken en opnieuw inchecken.
Koffers naar de nieuwe kamer gebracht en toen ploffen aan het zwembad. Het weer was super!! Niet wat ze eerst voorspelde.
Zo hebben we onze laatste dag heerlijk aan het zwembad gehangen.
Na het eten zijn we toch nog naar de kinderdisco gegaan. Dit was eigenlijk niet de bedoeling omdat we toch er 's-nachts uit moesten. Maar goed de kids wilden zo graag en ach....ze slapen wel in de bus en vliegtuig.
Om 22.30 lagen we allemaal fris gedoucht in bed en werd de wekker gesteld.
Na een klein uurtje ging de wekker al en met veel moeite kregen we Lara toch wakker.
De laatste dingen nog inpakken en de Agerbeekies zijn er klaar voor. En ongelooflijk maar waar, wij zaten al eerste bij de receptie te wachten!!!! haha....bij aankomst waren wij een na laatste..... Precies om 01.00 stond de bus voor en kon de rit naar Dalaman beginnen. De kinderen vielen gelukkig heel snel in slaap. Rond half vier kwamen we op het vliegveld aan. Meteen bij binnenkomst moest je door de douane. Tassen koffers alles op de lopende band! Tas van Paul werd er uit gehaald. Laptop moest eruit. Weer opnieuw er door heen. Daarna inchecken......dat duurde eeuwen!!!! Ze stonden met 3 man sterk achter 1 balie en nog schoot het niet op!! En ja hoor daar zag ik de vlucht tijd al veranderen van 05.40 in 05.50. Als ze op zo'n tempo door blijven gaan dan vertrekt ons vliegtuig pas tegen de middag!!! Eindelijk waren we aan de beurt.....oh jee......de koffers...... Als het maar niet te zwaar is??? Niet dat ik zoveel geshopt had.....voor de zekerheid toch maar de halve flessen shampoo, douche gel, haar mousse, en haarspray achter gelaten. Alsof dat zoveel kg scheelt hahaha..... 3 koffers 64 kg!!! Goed bezig!!!!
Na het inchecken gingen we opzoek naar de juiste gate, maar eerst moesten we weer door de beveiliging heen. Weer alle koffers en tassen op de band, riemen, horloges af.....laptop er weer uit... Maar goed we hebben niks te verbergen! Lopen eerst Jay en Lara door het poortje en daarna ik. Vraagt zo'n beambte. Footbal? En ze wees naar Jay z'n tas. Uhhh...yes!!! Open, zei ze op gebiedende toon!! Ik maakte de tas dus braaf open en liet haar de bal zien!! Out!!! Nou ja zeg.....wat een muts. Ik haalde de bal er uit en ze pakte hem van me af en liep er mee weg. Een sip kijkende Jay vroeg waar zijn bal naar toe ging. Geen idee zei ik. Komt die taart terug met een platte bal. You blow at home op, en ze wees naar de ventiel!!! Wat een achterlijk doos, maar ja ik kan natuurlijk met die bal het hele vliegtuig kapen!!! Jay z'n gezichtje stond op huilen, zo zielig!!!
Maar goed we beloofden hem dat we de bal thuis zouden op pompen en als dat niet lukte krijgt hij een nieuwe bal.
En de reis ging weer verder....nu de paspoorten weer..... De man kijkt me aan en zegt Visa!!!!! Jeetje, leer ik de kinderen netjes met twee woorden spreken, komen ze hier niet verder dan 1!!
Ik schoot effe lichtelijk in paniek. Visa???? Ships...waar heb ik die nou gelaten. Gelukkig ze zaten in de paspoorten. Hehehe.....eindelijk waren we overal doorheen en konden we bij de gate wachten. Dat verliep allemaal voorspoedig. De kinderen vielen weer in slaap en hebben de hele vlucht geslapen. Om 08.30 kwamen wij op Schiphol aan.

Het was een heerlijk relaxte vakantie (behalve het reizen dan) en we hebben genoten van de zon, het eten en van elkaar!!
Op naar de volgende trip.........