Gardaland - Reisverslag uit Riva del Garda, Italië van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu Gardaland - Reisverslag uit Riva del Garda, Italië van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu

Gardaland

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lia

02 September 2009 | Italië, Riva del Garda

Ciao,

Vandaag zijn we naar Gardaland geweest. Een pretpark kruising tussen fantasia land en de efteling.
Het was er gelukkig niet zo druk, dus geen wachttijden in de enorme hitte. Wat vandaag de koelste dag moest zijn (vandaar dat wij dit tripje hadden gepland) met 26 graden, werd weer een dag van boven de 30 graden.
De kinderen hebben genoten van de attracties, met als hoogte punt de rups achtbaan. Net als op de Tilburgse kermis maar dan net iets sneller.

Ook heeft Jay ome Patrick "gezien". Er was namelijk ook een western stadje en daar stond een cowboy!! He Pat, zei Jay. Pat toe...Pat kijken, waar is Pat nou....hij bleef er over doorgaan.

Een plus puntje van het park vond ik ook de nursery. Een plaats waar je je kind rustig kan verschonen in aparte wc hokjes (alleen ipv een wc vind je een commode met aankleed kussen, wasbak.), er stonden automaten waar je pampers kon kopen, en potjes eten. Er stonden flessen warmers, magnetrons, en tafels met kinderzitjes, echt SUPER!!

Ik zelf heb ook weer wat beleefd....niks spannends of zo...maar wel iets wat voor mij de eerste keer was.....
Ook ik moest een sanitaire stop maken, dus hop naar de toiletten toe.
Mijn eerste indruk....oh erg schoon....veel hokjes.... dus ikke zo'n hokje binnen.....vind ik alleen een gat in de grond????
Mm.......toch maar even in een ander hokje kijken....huh?????....ook een gat in de grond (nou ja het was wel een netjes afgewerkte gat...zeg maar een wc in de grond...maar toch...),begon zowaar aan mezelf te twijfelen... ik ben toch wel de rose wc in gegaan???
Ach toen maar moeilijk doen en goed mikken....hahahaha...gelukkig was het alleen maar een plasje....hahahahaha

Aan het eind van de middag wilden we ook naar sealife, we hadden namelijk een combikaart gekocht. Maar ja Jay viel net in slaap en we mochten de buggy niet meenemen naar binnen. En tja....zo dol ben ik nou ook weer niet op vissen dus maar even buiten in de speeltuin met Lara gespeeld en hop naar huis....

Pizza gehaald bij de supermarkt....heel weinig keus ( zijn zeker verontwaardigd als je ze daar haalt ipv vers bij de pizzaria) en ping in de magnetron. (SUPER van Paul om die mee te nemen...ja jullie lezen het goed we hebben een combi magnetron mee genomen, maar da's een verhaal apart..hahaha)

Morgen is er weer een dag, we weten nog niet wat we gaan doen....effe het weer afwachten. Er moeten nog wat souveniertjes gescoord worden.
Dus waarschijnlijk gaan we SHOPPEN!!!!

Ciao,

Lia

• 03 September 2009 - 13:53

Opa & Oma Agerbeek:

s,Morgens zit ik lekker op de bank met mijn mobieltje en geniet (via wifi internet) van je reisverslag. Ja, die wc's kennen wij ook in Thailand is dat heel gewoon en staat er een bak water naast met een pannetje om je billen af te spoelen.
    Geniet nog maar effe van het warme weer want hier is het storm en regen.
    Liefs, xxx