Alweer thuis! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu Alweer thuis! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu

Alweer thuis!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lia

07 September 2009 | Nederland, Tilburg

Haaiiiii,

De Agerbeekies zijn weer thuis.
Snik....we hebben nu alweer heimwee naar Italie. De kids vragen steeds weer...gaan we naar Italie??? Ach ja....hebben we weer iets om naar uit te kijken, als we volgend jaar weer gaan.
Hahahaha...wij worden van die typische hollanders die 20 jaar naar het zelfde vakantie adres gaan.
Nou ja, de reden waarom we vorig jaar gingen was dat je er ook goed kon surfen, echt iets voor Paul.
Maar ja......ga maar eens een dagje alleen weg om te surfen, met twee apies van 2 1/2 jaar....ook dit jaar is dat weer niet gelukt. We blijven dus waarschijnlijk gaan totdat het Paul gelukt is om te gaan surfen. hihi...wij vinden dat helemaaaaaal niet erg!!! GELATO GELATO GELATO!!!

De terugreis is verder goed verlopen. We waren iets later vertrokken dan gepland....pas rond 11.30 reden wij weg uit Riva. (tja de laatste souveniertjes moesten nog gekocht worden, en toen bleek ook nog es dat je er niet kon pinnen, dus weer een pin automaat zoeken, die het ook nog eens niet deed....)

Gelukkig hadden we bijna geen files en kon Paul flink door rijden. Wat ie ook echt deed.....mijn eigen Schumacher!!! Hij wilde effe kijken hoe hard onze auto kon.....goh zegt ie je voelt het helemaal niet maar ik rij al bijna 190 km p/u!!
Toen snapte ik pas waarom die duitsers ons ook niet meer in haalde...we reden net zo hard.

De kids hebben het ook goed gedaan. Waren redelijk rustig, mede dankzij Barbapapa, Diego, Dora, Noddy...en tante Beddy (hihi Debbie)natuurlijk, en met de daarbij horende versnaperingen.

Rond 19.00 uur zijn we gestopt om te eten, dat was ergens halverwege Duitsland. We zagen een tankstation met een Burger King, dus wij daar naar toe. Paul maakte de deur open en .....aaahhhhh......HELLUP....KOUD KOUD KOUD.....zeg maar gerust IJSKOUD!!!
Jay en Lara begonnen meteen te roepen...papa deur dicht, koud, deur dicht, erg koud...hahahaha.
Dus wij rennen, met de kinderen op de arm, naar de Burger King. Snel wat eten en toen de kids maar wat warmer aangekleed.

Het laatste stuk verliep rustig, de kids vielen in slaap....en ik was blij toen ik op een gegeven moment Venlo op de bordjes zag staan!! Okay er stond nog wel 180 achter of zoiets...maar toch...eindelijk iets Nederlands.

Uiteindelijk reden we precies om 00.00 uur Tilburg binnen.
Opa Ben stond ons op te wachten, dus de auto meteen naar binnen gereden.
Terwijl ik de kids, die onder tussen wakker waren geworden van het gelik van Spikey aan hun voetjes, die natuurlijk erg blij was om ons te zien, in hun pyjamaatje hees, haalde Paul de auto leeg.
Nog even met opa na kletsen en de kids hun flesje melk laten drinken en toen eindelijk slapen in ons eigen bedje.

Zondag stond natuurlijk helemaal in het teken van wassen wassen wassen.....
Mooi niet....de droger heeft het begeven!!! Balen dus....sta je daar met 4 koffers vol wasgoed... (Ik wilde mijn was de en na laatste dag naar een wasserette brengen, maar bedacht me op het laatst nog....STOM STOM STOM...

Vandaag dus meteen de stad in om een nieuwe te kopen.
Helaas mevrouw deze hebben we niet op voorraad....duurt 3 tot 8 werkdagen. Ja mooi niet...ik heb het NU nodig, ga wel ergens anders kijken.
Uit eindelijk bij de harense smid....tja mevrouw....woensdag op zijn vroegst.....Nee, zeg ik, ik heb het NU nodig.
Tja dan krijgt u deze uit de winkel maar dan denk ik dat het morgenvroeg word want wij hebben hier geen auto. Ja jammer dan zeg ik dan kijk ik wel weer verder.... nou we zullen kijken wat ik kan doen.
Al met al....... had ik mijn nieuwe droger binnen 1 1/2 uur....en is mijn berg was al een stukje kleiner geworden.

Oh ja......voor de auto hebben we ook een afspraak gemaakt dus die word ook weer mooi opgelapt!!

Dit was dus ons verslag van onze vakantie in Riva del Garda 2009!!

Ciao allemaal en misschien tot 2010!!

X
Lia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Terug naar Riva del Garda

Recente Reisverslagen:

07 September 2009

Alweer thuis!

04 September 2009

Laatste nacht.

03 September 2009

Nog maar twee nachtjes....

02 September 2009

Gardaland

01 September 2009

Bardolino
Lia

Actief sinds 12 Juli 2008
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 52390

Voorgaande reizen:

30 Juli 2016 - 18 Augustus 2016

Thailand here we come!

03 Mei 2013 - 11 Mei 2013

Op zoek naar de zon!

08 Juli 2012 - 22 Juli 2012

Het was aan de Costa Dorada

06 Augustus 2011 - 20 Augustus 2011

Back 2 Riva!

01 Mei 2011 - 06 Mei 2011

Start spreading the news!!! New York here we come!

28 Augustus 2009 - 05 September 2009

Terug naar Riva del Garda

29 Augustus 2008 - 07 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: