Hi There!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu Hi There!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu

Hi There!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lia

02 Mei 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

OMG!!!!!! Een dingetje kan ik in iedergeval van mijn Bucket List afstrepen. New York bezichten stond al heel lang op mijn verlanglijstje, en nu zijn we er!!! Erg onwerkelijk!!!

Maar goed de vlucht was verder goed gegaan. Op schiphol waande ik me even op de set van Total Recall, die film met Arnold Schwarzenegger. Eerst alle spullen op de lopende band, 1 van de 8..haha, inclusief mijn uggies en riem. Daarna moest ik in een cabine staan met mijn handen omhoog....ff lachen naar het vogeltje...en meneer douane kon zien dat ik geen "bolletjes" lus!! Daarna was Paul aan de beurt, ook met die handjes de lucht in...lalalala... Daarna was het wachten totdat we aan boord mochten van het vliegtuig. De vlucht verliep soepel, en naarmate de reis vorderde werd ik steeds relaxter. Paul lag al lang te slapen.
Rond 13.30 kwamen we op JFK aan. Effe langs de douane...nou ja effe......eerst van alle vingers een afdrukje laten maken en dan nog eens op de foto. Zag er lekker fit uit...na 7 uur vliegen!!!

Paul had de koffers zo gevonden en gingen we opzoek naar vervoer. Nou dat was dus niet nodig, we werden meteen benaderd door ene Dave en die zou ons wel effe brengen. Met nog 2 andere stellen werden we naar New York city gebracht, door een kakelende Dave!!!

Bij ons hotel aangekomen zagen we meteen dat er wat aan de hand was.... Allemaal grote trailers... Ze waren de voorbereidingen aan het treffen voor het filmen van (ze zeggen) de nieuwste Spiderman film. Ik heb alleen nog geen man in een rood pakje gezien, die slingerend van gebouw naar gebouw gaat. Dus we wachten maar af.

Nadat we ons hadden opgefrist zijn we gaan wandelen....wandelen...wandelen.... en oh oh..wat keken we onze ogen uit. Alles is groot, zeg maar groter, nee zeg maar gerust groots!!! Voordat we het wisten stonden we al op Times Square!!! Effe gauw wat mega stores binnen gelopen om vast een beetje te orienteren.

We kruipen er vanavond optijd in. Morgen gaan we een tour maken...Hop on...Hop off....(klinkt spannender dan het is!)

En helaas, Paul en ik hebben vanuit Nederland een koutje meegenomen. Dus leven we nu op water en paracetamolletjes. Maar het komt goed. Rusten doen we thuis wel weer...

Morgen meer....

Bye bye!

  • 02 Mei 2011 - 07:24

    Harke:

    Orienteren = kopen? haha

    Vergeet Bloomingdales en Macy's niet!
    En Tower als je van muziek houdt.

    En zijn er al grootse obama(1)-osama(0) feesten?

    Veel pleizer verder!


  • 02 Mei 2011 - 21:23

    Sharon:

    EEj...hoe is t met de feesjes daaro vanwege osama???????????????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Start spreading the news!!! New York here we come!

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2011

Laatste avond.

04 Mei 2011

Rondje Central Park!

03 Mei 2011

Feest!!

02 Mei 2011

Hi There!!!

30 April 2011

Nog een nachtje!
Lia

Actief sinds 12 Juli 2008
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 52358

Voorgaande reizen:

30 Juli 2016 - 18 Augustus 2016

Thailand here we come!

03 Mei 2013 - 11 Mei 2013

Op zoek naar de zon!

08 Juli 2012 - 22 Juli 2012

Het was aan de Costa Dorada

06 Augustus 2011 - 20 Augustus 2011

Back 2 Riva!

01 Mei 2011 - 06 Mei 2011

Start spreading the news!!! New York here we come!

28 Augustus 2009 - 05 September 2009

Terug naar Riva del Garda

29 Augustus 2008 - 07 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: