Nog een nachtje! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu Nog een nachtje! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu

Nog een nachtje!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lia

30 April 2011 | Nederland, Tilburg

Ook al is iedereen vandaag in oranje sferen.... Paul en ik niet, bij ons is het een en al stars and stripes!!! Druk druk druk met alle voorbereidingen voor de thuisblijvertjes!!! Lijstjes maken waar onze geweldige (ome Chris en tante Debbie) oppassers alles kunnen vinden en hoe alles werkt. En waar ook de zeer strenge regels opstaan,die wij hanteren voor onze drie kleuters!!!
En natuurlijk de koffers die gepakt moeten worden. "Light" gepakt, wel te verstaan....want je weet maar nooit wat er allemaal mee terug moet????
Maar ja......daar in Amerika is alles XXXXXXL dus als alle aankopen strakkies niet meer in mijn koffertje passen, dan kopen we toch een xxxxxxL koffer in NY??!!! No problem!!!!

De zenuwen beginnen ook een beetje te komen, zenuwen voor de vliegreis. Nou is het niet zo dat ik verstijfd van angst in mijn stoel zal zitten.........maar ik zal ook geen polonaise houden!
Tja vrouwtje tuthola heeft dan ook nog nooit zo ver gevlogen!!! Arme Paul......
En dan toch ook de kriebels dat ik mijn twee boefjes....oeps sorry Max, mijn drie boefjes heel erg zal missen!!!

Maar goed, we hebben er wel enorm veel zin in!!! Ik ga proberen elke dag een verslag te schrijven vanuit de Big Apple!! En het is toch DE stad die NEVER SLEEPS, dus heb ik zeeen van tijd om een verslag te maken.

Bye bye!!

Lia

• 30 April 2011 - 20:04

The Charlestones:

Nou wij zijn benieuwd, het wordt vast leuk en de kid en hond zijn in goede handen. Veel plezier...............x

• 01 Mei 2011 - 19:27

Latoya:

Heel veel plezier!! Maar dat zal ongetwijfeld wel lukken denk ik :-D