Feest!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu Feest!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu

Feest!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lia

03 Mei 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zoals de hele wereld weet is Osama door de Amerikanen gedood. En dat zullen we weten ook. Onze tour guide heeft het wel 1000x herhaald, net als God blessed Amerika...
Ze hebben het hier op Times Square tot in de late uurtjes gevierd. Wel hadden we het idee dat de volgende dag de NYPD nog meer aanwezig was dan de dag ervoor. Overal zag je politie....dat noem je pas meer blauw op straat. Maar genoeg politieke praat. Gisteren heb geen verslag geschreven want ik lag 's-avonds doodziek in bed.
'S-Ochtends zijn we begonnen met de hop on hop of down town tour. Times square, Empire state building, blooming dales, Macy's, Ground zero en we stopten bij de boten om naar Lady Liberty te gaan. Nou dat ging dus helaas niet door, er stond een rij, de efteling is er niks bij, en er waren geen crowntickets meer. We hebben dus van een afstand maar effe naar d'r gezwaaid. We zijn toen maar terug gelopen naar Ground Zero.....erg indrukwekkend. Nu wisten we dat ze daar opnieuw gingen bouwen, maar dat ze al zover waren...... De Amerikanen laten zien dat je ze niet klein krijgt.
We lezen net dat Obama donderdag naar Ground Zero komt....lopen we hem toch net mis....of misschien zien we hem wel op JFK!! Daarna weer de bus gepakt om de tour af te maken. Langs het kantoor van de VN, het lab van de CSI (waar nog duizenden slachtoffers liggen van 11 sept, die nog steeds niet geidentificeerd zijn), en jaa....wisten jullie dat Diana Ross en Mick Jagger buren zijn!!! Dan het huis van Katharina Heburn, die nu naar haar dood nog steeds te huur is voor een paar ton per maand. Toch maar vandaag met de lotto meedoen want die staat op 51 miljoen dollar. OOk hebben we de trump tower en Rock a feller center gezien. En we hebben nog veel meer gezien en gehoord....dat ik het zelf allemaal niet meer weet. Bij de laatste stop zijn we naar de Mac gegaan. Tja die moet je hier toch wel testen. Nou het valt wel mee, tis er niet beter. Eenmaal terug in het hotel dacht ik effe te gaan rusten, het griepje werd steeds erger. Nou het werd dus de hele avond slapen......balen, maar goed we hebben nog twee dagen. Wat we vandaag gaan doen weten we nog niet, waarschijnlijk shoppen, daar knapt een vrouw vast van op. Ik zal proberen vanavond wat fotootjes te plaatsen!!

Het is hier waaaaaaanzinnig!!!!

Bye Bye.....ennuh......God Blessed Amerika!! haha

• 03 Mei 2011 - 20:48

The Geer:

Sneu dat je ziek bent Lie bij zo'n vacantie! Maar hopelijk kunnen jullie de verdere dagen toch nog volop genieten van alless XXXL.
    Ik vind dat je je roeping hebt gemist;
    je had gewoon verslaggeefster of columnist moeten worden want jouw vertellingen van de jullie belevenissen zijn zeer smakelijk en lezen goed weg.
    Nu nog veel plezier en de groeten aan Spiderman alsnog!!!!

The Geer.

• 04 Mei 2011 - 09:29

Pa En Ma:

Wij genieten mee met jullie, jammer dat jullie niet lekker waren. Hadden ze bij de apotheek geen wondermiddel? tot het volgende verslag.
    liefs