Laatste avond. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu Laatste avond. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu

Laatste avond.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lia

05 Mei 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Het was vandaag een regenachtige dag in New York. Perfect weer om te shoppen!!! Macy's stond op de agenda vandaag!!! Ook al regende het, we besloten toch om lopend naar Macy te gaan. Ons hotel zit op 57th street en Macy op 34th street.....dat is dus een aantal straten terug. En omdat ik me weer iets beter voelde gingen we vol goede moed op pad. Helaas begon het ook nog eens te waaien waardoor het dus nat en koud werd. Toch maar doorlopen, wat een bikkels..... (en thuis pakken we meteen de auto..haha) Bij Macy werden we ontvangen door een lieve meneer die plastic zakken uitdeelde. Oeh...handig dacht ik, voor al mijn aankopen, wel een beetje klein??? Het waren dus zakken voor alle natte paraplu's...tis maar waar je aan denkt??? Scheelt wel een hoop gedweil!! Maar goed Macy!!! Ik vond het niet zo bijzonder....het zelfde als Bloomingdales maar dan iets minder chique!!! Ik was er dan ook zo uit gekeken. We besloten om maar terug te lopen naar Times Square waar we nog het eea aan souveniertjes wilden kopen. Onderweg heb ik nog gruwelijk gave Nikes gescoord.....lekker hip!! Helaas werd het weer steeds slechter en kouder, en ging ik me weer slechter voelen.
We besloten toen maar om 's-middags warm te eten omdat we 's-avonds al om 19.00 in het theater moesten zijn.
We hebben bij de red lobster gegeten....kreeft en garnalen.....en een kreeeftensoepie. Oh oh...wat hebben wij het slecht.
Na het eten zijn we een giftshop ingedoken en zijn we een beetje uit ons dak gegaan...Oh en dat ie leuk voor die, ja maar dat is weer leuk voor die, jaahaa... maar dan mag je huppeldepup ook niet vergeten..... dus.....mandje nokkie vol. Ohoh....die Obama die zal toch blij zijn met ons, dat wij hem zo spekken. Lief van hem dat ie ons morgen pesoonlijk komt uitzwaaien.
Na het scoren van alle souveniertjes had ik het echt helemaal gehad en wilde met de taxi naar huis, want om nog 10 blokken te lopen......dat ging niet lukken. Maar het was zo druk op times Square dat we waarschijnlijk langer onderweg waren met de taxi...dus toen besloten we toch maar te gaan lopen. GELUKKIG!!!!!! Want wat zag ons Liaatje......UGGS!!! En jawel hoor......ze hadden mijn maat......yahoeee....mijn kleur....yahoeee.....wat ben ik blij dat ik moest gaan lopen.

's-Avonds zijn we met de yellow cab naar het theater gegaan. A Million Dollar Quartet, wat een gave show was dat. Een en al Rock and Roll. Voor de show raakten we aan de praat met twee vrouwkes voor ons die daar met hun ouders waren. Moeder werd 80 en pa 89 en ze werden door hun dochters mee genomen naar Broadway, hoe cool is dat. We hebben ontzettend met ze gelachen.
Na de show nog effe snel een burger gegeten en toen hop naar het hotel om de boel klaar te leggen voor de reis terug.
Om 11.00 staat ons shuttle (nee niet de space) klaar. Omdat Obama ons komt uitzwaaien verwachten ze hier topdrukte dus vandaar dat we wat vroeger weg gaan. Om 16.00 vliegen we terug naar Amsterdam...en vlug in de auto, naar onze lieve schatjes die we toch wel gemist hebben. En even kijken of nanny MacTie en tante Debbie het hebben overleefd.

Dit was New York, en wat hebben we genoten, ook al was het een dag slecht weer en waren we allebei niet fit, het was TOP en we gaan zeker nog een keertje terug!!!

Bye bye

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Start spreading the news!!! New York here we come!

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2011

Laatste avond.

04 Mei 2011

Rondje Central Park!

03 Mei 2011

Feest!!

02 Mei 2011

Hi There!!!

30 April 2011

Nog een nachtje!
Lia

Actief sinds 12 Juli 2008
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 52435

Voorgaande reizen:

30 Juli 2016 - 18 Augustus 2016

Thailand here we come!

03 Mei 2013 - 11 Mei 2013

Op zoek naar de zon!

08 Juli 2012 - 22 Juli 2012

Het was aan de Costa Dorada

06 Augustus 2011 - 20 Augustus 2011

Back 2 Riva!

01 Mei 2011 - 06 Mei 2011

Start spreading the news!!! New York here we come!

28 Augustus 2009 - 05 September 2009

Terug naar Riva del Garda

29 Augustus 2008 - 07 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: