Relaxen! - Reisverslag uit İçmeler, Turkije van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu Relaxen! - Reisverslag uit İçmeler, Turkije van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu

Relaxen!

Door: Lia

Blijf op de hoogte en volg Lia

06 Mei 2013 | Turkije, İçmeler

Wat was vandaag onze hoofd bezigheid…….juist ja…..relaxen!!! Niks doen……beetje aan het zwembad hangen…….cocktailtje drinken…… snacken….zwemmen….zonnen…..
Ik heb zelfs extra gerelaxed …..en ben naar de hammam geweest hier op het resort. Paul wilde wel op de kids letten dus tja wat houd je dan nog tegen!!!
Eerst 10 minuten in de sauna, niet helemaal mijn ding!!! Vreselijk benauwd….en dan zat er nog een engelsman die mij in 10 minuten heel zijn levensverhaal aan mij vertelde inclusief zijn sexleven!!!! Halloooooo…..dat was dus echt to much information!!! Ik dacht 10 minuten te kunnen relaxen…….hij dacht dat zeker ook…hahahaha….
Gelukkig werd ik gehaald door de masseur!! Eerst werd ik helemaal overgoten door emmers warm water…..en werd ik gescrubd. Toen kreeg ik een foam massage, zo lekker!!!! Daarna een olie massage en ook nog een face masker!! Ander half uur later was mama weer helemaal zennnnn…..
Wel lachen was dat toen de masseur mijn schouders en schouderbladen aan het masseren was (ik heb er geregeld last van en ik voelde de knobbel zitten….haha) ik dus merkte dat hij de knoop voelde….hij zei toen….aahhh….this is your problem!!!! What’s your job??? Computer???? Ahh….no good!!!! Yeah right vertel dat mijn baas!!!! Hahaha
You come tommorow then I will fix your problem…..jaja……hij denkt natuurlijk alleen maar aan een ding……..neeeeeejjjjj….niet dat……..maar…….katjinggggg!!!!
Maar ik dwaal af……nou ja er valt niks af te dwalen verder hebben we weer niks gedaan…..
De kinderen zijn niet uit het zwembad te slaan, en toch wel heel fijn dat ze al kunnen zwemmen!!!
’s-Avonds zijn we even Icmeler in gegaan en wat rond gekeken. Maar we moesten op tijd terug zijn voor de kinder disco!!! Jay en Lara zijn nog even helemaal uit hun dak geweest en daarna was het alweer tijd om te slapen.
Morgen willen wij (nou ja alleen Paul en Ik…of….uhhhh…eigenlijk alleen ik) naar de markt in Marmaris!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia

Actief sinds 12 Juli 2008
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 52395

Voorgaande reizen:

30 Juli 2016 - 18 Augustus 2016

Thailand here we come!

03 Mei 2013 - 11 Mei 2013

Op zoek naar de zon!

08 Juli 2012 - 22 Juli 2012

Het was aan de Costa Dorada

06 Augustus 2011 - 20 Augustus 2011

Back 2 Riva!

01 Mei 2011 - 06 Mei 2011

Start spreading the news!!! New York here we come!

28 Augustus 2009 - 05 September 2009

Terug naar Riva del Garda

29 Augustus 2008 - 07 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: