Relaxen - Reisverslag uit Riva del Garda, Italië van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu Relaxen - Reisverslag uit Riva del Garda, Italië van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu

Relaxen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lia

30 Augustus 2009 | Italië, Riva del Garda

Bon Giorno,

Vandaag hebben wij Agerbeekies het heel rustig gehouden.
De kinderen hebben voor ons doen uitgeslapen tot 7.45...jaja, dat is voor ons uitslapen. haha
Na het ontbijt effe snel de boodschappen doen (ook dat gaat hier maar door) en daarna plof aan het zwembad. De kinderen hebben genoten, met hun zwem vleugels om waren ze niet te stoppen. Niks niet bang voor water, gelukkig maar. En konden ze vorig jaar nog maar net met hun neusjes boven water komen, nu hoeven ze niet eens meer op hun teentjes te staan om boven water te blijven.
Onze ukkies worden groot.
Na de lunch de kids in bed gelegd, ze waren zo moe van het zwemmen dat ze meteen gingen slapen.
Paul en ik met een tijdschrift op de bank en na 10 minuten lezen waren ook wij vertrokken.
Heerlijk was dat. Aan het eind van de dag wilden we wat shoppen (zelfs hier kan ik dat als de beste...whoaahaahaaa) in Torbole. Dat ligt op steenworp afstand van Riva, maar het leek wel of heel Italie dat wilde en na toch geduldig in de file hebben gestaan zijn we alsnog omgedraaid en hebben wat in Riva rondgeslenterd en hebben natuurlijk een gelato op.

Wat we morgen gaan doen??? Waarschijnlijk zwemmen en uitzoeken wat we nog meer willen en kunnen doen. Ook moeten we een winkeltje zoeken waar ze kabels verkopen, want ook al hebben we bijna onze hele inboedel bij, het kabeltje om de foto's op de laptop te zetten hebben we niet bij.
Dus nog effe geduld met de fotootjes.

Ik spring nu effe onder de douche en ga dan mijn manneke vervelen...hihi

Ciao,

Lia