Cambrils - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu Cambrils - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu

Cambrils

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lia

11 Juli 2012 | Spanje, Madrid

Hola Ollanders,
Vanochtend was het heel vroeg dag….en dan bedoel ik heeeeeeel vroeg!!!! Ik had om 8 uur afgesproken bij de bungalow van de Charlestonnekes. We wilden naar een markt gaan in Cambrils en die was van 8 tot 14.00. Paul en de kids bleven thuis, ze lagen ook nog allemaal te slapen. Cambrils ligt maar 10 minuten van ons af. Whoaahaaa…kwamen wij effe bedrogen uit. We wisten niet precies waar de markt was, we hadden gehoord dat het ergens aan de boulevard of een haventje moest zijn. Dus toen Geer het bord Port zag staan gingen we die kant op. Nou mooi niet dus, we hebben van alles gezien, zelfs de straat van ene huppeldepup Iglesias. (familie van????) Dan maar de weg vragen….hahaha…kwam Geer weer bedrogen uit. Niemand kon hem helpen. Zagen we een man lopen met een engels embleem op z’n shirt….jaahaaaa…die kan vast wel engels!!!! Ja….alleen maar shit!!! Hij waarschuwde Geer voor hondenpoep maar een Marcos (Wij hebben de markt deze spaanse naam gegeven) wist ie niet te vinden!!! Hallooooo……ken je je dorpje of niet??? Toen maar bij een hotel vragen. Het vrouwke gaf Geer een plattegrond mee, en had het over old village!!!! Geer vroeg aan Leef om een straat naam op te lezen in het gebied dat het vrouwke had aangegeven. Leef noemde een straat en Geer tikte het in z’n tommie!!!! Wat blijkt Leef had een straat opgegeven die om de hoek zat van waar wij stonden. Lekker bezig!!! Maar helaas geen marcos!! Na ongeveer een klein uurtje rijden besloten we maar om terug te gaan naar de hoofdweg. Die kende we want daar was de lidl waar we boodschappen hadden gedaan. En ja hoor daar was de lidl, nou ik rij nog effe door…je weet maar nooit. En jawel hoor…..aan de andere kant zagen we de marcos!!!!! Wat een koekerds de inwoners van cambrils!!!
Maar goed de marcos was leuk, niet zo heel groot maar wel veel te koop. Ik heb een leuk shirtje voor Jay gescoord en voor Lara een leuke jumpsuit. Voor mezelf heb ik drie paella pannen gekocht!!!! (bietje hebberig dat wel, maar alles voor la familia)Lekker makkelijk voor de grote rijststafels die we wel eens maken!!!
Rond half een was het al weer zo heet buiten dat we maar weer terug gingen, we hadden natuurlijk nog een hele rit te gaan. Hahaha…..Gevoelsmatig dan, de terug weg ging sneller binnen 10 minuten waren we terug.
Paul en de kids kwamen terug van het zwembad en we gingen snel lunchen. Daarna weer naar het zwembad want het was inmiddels weer heeeeel warm!!
De rest van de dag een beetje aan het zwembad gehangen en ’s-Avonds lekker bij de Charlestonnekes gegeten!!! Morgen maken we er een relax daggie van, hangen rond het zwembad of aan het strand (ik moet nog veel zonnen wil ik Celine inhalen), misschien laat ik me wel effe masseren, jaja, dat kan ik hier laten doen!!!!
Vrijdag willen we met de trein naar Barcelona!!!! Gezellie!!!
Nu ga ik maar eens vroeg naar bed, ben een bietje brak van vanochtend!!! Neem nog effe een slaapmutsje. Heb een lekkere fles met pina colada in de vriezer liggen!!!!!!
Buenas Noches!!!

  • 12 Juli 2012 - 05:56

    Pa Tanamal.:

    Lekkerrrrrrrrrrrrr fris zeg!!

  • 12 Juli 2012 - 06:05

    Pa Tanamal.:

    Met dat fris bedoel ik jullie in het zwembad.Weer een leuk verslag liet.Paul en Jay behoorlijk gevloerd zeg.Alleen Lara nog wel fris.Het is weer wat anders he,op een camping?Maar wel leuk toch?
    Mama moest er niks van hebben.Okay groetjes daar.Hug voor de kids.
    xxxjes. Groetjes van Feibe. doeiiiiiii..!!

  • 12 Juli 2012 - 07:54

    Gien En Kids:

    Ik lees weer gezellig je verslag en Bing komt er bij. "Dag" zegt ie, bij het zien van je zwaaiende foto. "Ja, das tante Lia" zeg ik. Komt Robin vanuit de andere kamer aangerend "TANTE LIA, die wil ik ook zien!" Wat een teleurstelling dat het alleen een foto was. Je wordt gemist op Skype ;-) Fijne dag in Barcelona morgen. Kedengedeng whoehoeh! Ben benieuwd naar de Spaanse NS-verhalen!

    Kussen aan iedereen daar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Het was aan de Costa Dorada

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2012

Weer thuis!!!

20 Juli 2012

Salou!

18 Juli 2012

Cambrils part two!!

17 Juli 2012

Dagje aan de Costa!!

16 Juli 2012

De markt in Reus en Salou.
Lia

Actief sinds 12 Juli 2008
Verslag gelezen: 670
Totaal aantal bezoekers 52514

Voorgaande reizen:

30 Juli 2016 - 18 Augustus 2016

Thailand here we come!

03 Mei 2013 - 11 Mei 2013

Op zoek naar de zon!

08 Juli 2012 - 22 Juli 2012

Het was aan de Costa Dorada

06 Augustus 2011 - 20 Augustus 2011

Back 2 Riva!

01 Mei 2011 - 06 Mei 2011

Start spreading the news!!! New York here we come!

28 Augustus 2009 - 05 September 2009

Terug naar Riva del Garda

29 Augustus 2008 - 07 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: