Dagje relaxen!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu Dagje relaxen!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lia Agerbeek - WaarBenJij.nu

Dagje relaxen!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lia

12 Juli 2012 | Spanje, Madrid

Hola,
Zo weer een lekker dagje gehad aan de costa Dorada. Vandaag hebben we het een beetje rustig aan gedaan. Uitgeslapen, uitgebreid pannenkoeken gebakken voor de brunch. En met de kids wat spelletjes gedaan. Kinder dobbelen, tja we verpesten ze nu al!!!! ’S-Middags nog even gezwommen. Celine was er met haar vriendinneke. Ze hebben nog effe samen gezwommen en met het animatie team mee gedaan. Ze doen een dansje op een liedje van de zumba les, dus ze vinden het helemaal geweldig vooral Lara!! Toch hadden de kids er deze keer snel genoeg van. Jay had het koud, ook al was het 30 graden, er stond een lekker fris windje vandaar…!!! En Lara was niet lekker, waarschijnlijk een beetje oververmoeid van de laatste paar dagen laat naar bed, veel zwemmen en de buitenlucht!!! Effe snel een broodje gegeten en toen was het tijd voor onze siesta!!! Lara was meteen knock out!!!! Paul en Jay gingen weer dobbelen en ik hield samen met Lara een siesta!!!
Voor het eten zijn we naar Cambrils gereden. Eerst geshopt, de kids mochten wat uitzoeken. Jay ging voor een knuffel en pokemon poppetjes en Lara kreeg eindelijk d’r spaanse jurk!!! En ik…….een knalroze portemonnee een grote en een kleine. Zo leuk!!!!!
Daarna heerlijk gegeten. De kids nuggets en chicken wings, Paul een steak en ik had een heerlijke visschotel. Lara at eigenlijk meer mijn vis op dan d’r kippetjes. Daar ging mijn eten….volgende keer maar geen kinder menu voor haar!!!
Morgen moeten we er vroeg uit. We willen de trein van half negen pakken naar Barcelona. Het zal mij benieuwen!!!
Voor vandaag dus maar een kort verslagje, ga zo lekker slapen!!

Buenas noches!!

• 13 Juli 2012 - 07:07

Pa Tanamal.:

Goed zo Liet,op zijn tijd even op adem komen.Jullie allemaal trouwens.Visschotel zag er lekker uit.Feibe vind de stacaravan zo leuk.Gaan we daar ook eens naar toe,Zei ze.eeehhhuuuummmm,zei ik.
    Okay Liet,groetjes daar en een hug voor Lara & Jay.Doeiiiiiiii.....xxxjes.